blog lifestylowy: wnętrza, DIY, kuchnia, podróże, organizacja czasu, sprzątanie, samorozwój, książki, inspiracje, design, decoupage, fotografia,

Nasze mieszkanie - inspiracje i moja wizja


Po niezbyt długich poszukiwaniach ze względu na mój wyjazd do USA (niecały miesiac dla mnie, 4 miesiące dla A.) kupiliśmy używane ponad 60 metrowe mieszkanie, w naszym zdaniem najspokojniejszej i najładniejszej dzielnicy Łodzi. 

Jestem taka szczęśliwa z tego powodu, że już pierwszego dnia po jego obejrzeniu zaczęłam przeszukiwać internet w poszukiwaniu inspiracji do jego aranżacji. Postanowiliśmy zgodnie, że mieszkanie będzie urządzone minimalistycznie w stylu skandynawskim - białe ściany i białe meble z dodatkiem 1-2 akcentów kolorystycznych.Poniżej pokaże wam kilka przykładów aranżacji , które idealnie wpisują się w klimat naszego mieszkania a pomieszczenia mają podobny metraż.

Nasze mieszkanie składa się z trzech pokoi, osobnej toalety i łazienki, dużej kuchni i balkonu typu loggia, dużego przedpokoju oraz przedsionka dzielonego z innym sąsiadem (zawsze podobało mi się takie rozwiązanie).

Salon
W salonie nie będzie zbyt wiele mebli. Moim zdaniem sofa i stolik na telewizor w zupełności na początek wystarczą. Nie jestem zwolenniczką kwiatów za to moj narzeczony bardzo je lubi i upiera się na postawienie kilku na parapecie. 

5837027_1_1280x1024_okazja-3-pokojowe-styl-skandynawski-umeblowane-mdm-gryfinski

Balkon
Temat rzeka poruszany na wiekszości blogów, nie będziemy sie narazie nim zajmować, ale poniżej wstawiam zdjęcie mojej koncepcji na przyszłość.

https://pl.pinterest.com/aniim/balcony/
Sypialnia
Mam najwięcej pomysłów i inspiracji na to pomieszczenie i myślę ze sprawi mi największą radość jej urządzanie. Nie zdecydowaliśmy się jeszcze jakiego typu łóżko chcemy tam postawić, ale wiem ze na podłodze będzie się znajdował mięciutki dywan shaggy. Mamy juz na wyposażeniu szafę z lustrami przesuwanymi i zabudowane meblami okno, które ku mojej radości można łatwo przekształcić w window seat czyli siedzisko na którym będę czytała książki.


http://www.homebook.pl/inspiracje/sypialnia/styl-skandynawski Dodaj napis
Pokoj
Pokój zamierzam podzielić na dwie strefy: strefę do pracy i strefę do odpoczynku. Będą one  przedzielone regałem. W pokoju tym bedziemy czytać ksiażki i korzystać z komputera dopóki w domu nie pojawią sie dzieci.

https://www.behance.net/gallery/4058679/Mieszkanie-w-stylu-skandynawskim
https://www.behance.net/gallery/4058679/Mieszkanie-w-stylu-skandynawskim
 
https://www.behance.net/gallery/4058679/Mieszkanie-w-stylu-skandynawskim
Kuchnia
Nie mam za dużego pola do popisu w kwestii urzadzania tego pomieszczenia,  ponieważ właściciele zostawili nam meble w zabudowie. Podoba mi sie ich kolor i wygląd wiec nie bedzimy za bardzo ingerować w zmiany  w tym pomieszczeniu.

Łazienka
Łazienka posiada wannę, tak jak docelowo planowaliśmy ale całość nadaje się do kapitalnego remontu. Bedzie to więc jedyne pomieszczenie zrobione przez nas całokowicie od początku. Planujemy zakup nowej wanny rogowej aby zaoszczędzić trochę miejsca.

http://www.dom.pl/mala-lazienka-w-bloku-wanna.html/wanna-rosa-3

Pozostałe pomieszczenia takie jak toaleta, przedpokój i przedsionek nie wymagają dodatkowego komentarza. Po remoncie możecie się spodziewać zdjęć z gotowego mieszkania.

Macie jakieś rady dotyczące remontu bądź urządzania mieszkania? 
Piszcie śmiało w komentarzach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią: